اخبار حوزه اتوماسیون صنعتی

تفاهم نامه شرکت ABB برای همکار بیشتر با شرکت های OEM برای تسریع انتقال به داشتن ماشین آلات الکتریکی معدنی

شرکت ABB تفاهم نامه ای را با شرکت ماشین سازی  HITACHI به امضا رسانده است. براین اساس قرار است این شرکت تجربیات خود را در زمینه کاهش اثر گازهای گل خانه ای که ماشین های آلات معدنی تاثیر بسزایی در آن دارند، رد و بدل کنند.

بسیاری از شرکت ها به دنبال راهی برای استفاده از محصولاتABB  که توسط شرکت ماشین سازی HITACHI  برای استخراج معادن تولید می شوند، خواهند گشت. شرکت ماشین سازی HITACHI مهارت های خود را در زمینه ماشن آلات بدون سر نشین ارایه می کند. هدف تلفیق راه حل هایی برای بهبود بهره وری برای شرکت ها و همچنین کاهش گاز CO2 برای داشتن دنیایی بهترمی باشد.

همکاری با شرکت ماشین سازی HITACHI یکی از اهداف شرکت ABB برای تسریع انتقال به داشتن ماشین آلات الکتریکی معدنی می باشد.

Joachim Braun یکی از مدیران ABB می گوید: از ABB برای همکاری بیشتر با شرکت های OEM برای تسریع در گسترش استفاده از تجهیزات جدید الکتریکی برای کاهش اثر گازهای گل خانه ای تقاضا می شود. ما آماده همکاری بیشتر با شرکت های OEM که رویکرد های مشابه را دنبال می کنند، هستیم و با استفاده از این استراتژی درداشتن جهانی بهتر و بدون آلودگی سهیم می باشیم. تکنولوژی هایی که در این زمینه قدم بر می دارند می توانند از فعالیت های معدنی پر مصرف به داشتن بهره وری بیشتر و آینده ای روشن تر تغییر شکل دهند.

ABB بیش از 130 سال است که در زمینه اتوماسیون معادن و انتقال برق در تمام مراحل چرخه استخراج خدمت می کند.

Max Luedtke رییس بخش جهانی استخراج در ABB می گوید: امروزه چالش مهم مشتری های ما برق رسانی به ماشین آلات معدنی می باشد و هم اکنون زمان تغییر است، اما هیچ کس به تنهایی نمی تواند این امر را به تنهایی انجام دهد. ساختن راه حل همراه با شرکت های OEM و شرکت های ماشین آلات معدنی برای برق رسانی یک پارچه موفق، نیاز است.

اپلیکیشن های دیجیتالی ABB از منابع و راه حل های نرم افزاری برای کاهش پیچیدگی در پروسه های معدنی استفاده می کنند و این امر با تلفیق تکنولوژی و ابزار موجود امکان پذیر است.

ABB Ability™ MineOptimize به عنوان یک مجموعه دیجیتالی از راه حل های به هم مرتبط،، پر بازده و همچنین با بهره وری بالا را در معادن رو باز و زیر زمینی Opex و Capex ، بهبود می بخشد.  توافق بین HITACHI و ABB توسط Sonsoke Ishii و Joachim Braun امضا شد.

Sonsoke Ishii  می گوید: این توافق باعث می شود هر دو شرکت برای انجام فعالیت های پر بازده و همچنین تبادل دیدگاه ها در زمینه استخراج همکاری کنند. ما بسیار خشنود هستیم که در این زمینه با شرکت ABB همکاری می کنیم در حالیکه سرمایه گذاری در تکنولوژی های زیست محیطی را نیز ادامه می دهیم.

درباره ABB

ABB به عنوان یک رهبر همواره در تغییر جامعه و صنعت به سمت بازده و بهره وری بیشتر و همچنین آینده ای بهتر قدم بر می دارد. به وسیله ارتباط نرم افزاری با مجموعه های اتوماسیونی و روباتیک، ABB همواره مرزهای تکنولوژی را به سمت بهتر شدن حرکت می دهد. با بیش از 130 سال سابقه قابل افتخار، موفقیت های ABB توسط 105000 نیروی با استعداد در طول 100 کشور بدست آمده است.

 

اتوماسیون فرآیند

تجارت اتوماسیون فرآیند ABB به عنوان یک رهبر در صنعت اتوماسیون، برق رسانی و دیجیتاله کردن فرآیندهای پروسه های صنعتی و هیبریدی، پیشرو است. ABB خدمات گسترده ای را در زمینه محصولات، سیستم ها، نرم افزارها، فعالیت های زیست محیطی و … به مشتری ها ارایه می دهد. همچنین ما به عنوان شرکت شماره دو در بازار جهانی تخصص، تیم های متنوع و مسیر جهانی ایجاد می کنیم و کمک می کنیم تا مشتریان در راه افزایش رقابت ، بهبود بازده سرمایه گذاری و انجام عملیات ایمن ، هوشمند و پایدار قدم بر دارند.

 

منبع: https://www.automation.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *